perkara yang paling aku tak suka

okey la . hari nie rasa gatal tgn pulak nak update blog . hehe .

so , topik hari nie just aku nak share pasal PERKARA yang paling aku tak SUKA !

handphone
  • nie benda pertama yang paling aku tak suka buad masa sekarang . hehe . bagi aku , handphone nie buad aku rasa stress ja bila tak dak orang nak mesej aku or nak call aku . menyakitkan hati la . heh ! lagi satu dia menyusahkan sangat bila selalu nak kena selalu topup . hish . membazir ja kan . baek beli makanan . betol ? hahah

kemas bilik
  • yang nie pon aku tak suka . hehe . tak tau la kena apa . kalu bab nak kemas rumah and dapur tu boleh lagi . tapi bab nak kemas bilik nie la yang liat sangat . macam ada batu la dekat kepala nie . ish . bilik macam tokang pecah pon tak pa , asalkan bilik kn ? hahaha 

buad homework
  • ha , ni lagi satu . mak ai , liat sunggoh kot kalau nak buad homework . nak tengok buku pon rasa malas sangt . especially add math , physic , biology , chemisty , sejrah and macam-macam lagi la . rasa macam stress sngt bila hari-hari ada keja  . bila tengok ja homewok , mata pon dah berpinar-pinar . katil pon mula lar nak memanggil . haha

bunyi bising
  • yang nie aku cukop pantang ! especially time aku nak tidor . huh . ! aku cukop tak suka dengar sebarang bunyi . tak kira la suara org ka , bunyi mercun ka , apa ka . aku betol-betol tak suka . sebabnya , bila bising-bising nie aku suka sangat saket kepala . mula la nak melrat sampai pagi esok . huh !


org suka buad aku saket hati 
  •  yang nie satu hal . hum , tak kira la family ka , sapa ka . aku cukop tak boleh lar bila ada org yg suka sangt saketkan hati aku . aku bukan apa , aku suka sangat nak menangis . tambah-tambah bila terlalu sngt nak marah . hurm , pendam punya pendam , meletop la . . kedeboomm .. (macam mercun la pulak )

okey la . sampai situ jew la . lain kali aku share benda yang lebih menarik untuk korang okkkkkk ...


p/s : esok hari RABU . so , HEPY DEEPAVALI untuk semua penganut Hindu okey :D

terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: