terkilan

mungkin semua tak tahu yang aku mungkin terkilan dengan sikap anda ok . siapa ? so  , biar aku saja yang tahu . maaf jika aku menggunakan bahasa baku ...  tapi ni la hakikatnya yang harus dihadapi oleh semua orang ...

aku sedar , hidup ni kadang - kadang amat menyeronokkan , tapi kadang-kadang amat menyakitkan . mybe kita tak kan beritahu dekat siapa pon yang kita saket hati dengan dia sebab kita respect dia . tak kira la family or kawan ka . tapi ada tak dia pikirkan kita ?

hari nie , adek aku farihan hamid terasa dengan tindakan  ****** . dah bnyak kali dia bersabar tapi setakat mna dia mampu nak sabar ? setakat mna dia nak tahan ? tahap kesabaran seorang manusia ada batas nya .

 ****** , takkan la org yang cantek , org yang lawa , org yang pandai saja yang boleh nak tnya awk ? yang boleh nak kan ilmu awak ? takkan org macam kami tak boleh . dulu , aku tengok sikap  ****** nie , aku pon terkilan jugak . terasa jugak . tapi aku jenis yg tak makan hati . so , aku tekad yg aku akan cuba naikkan markah aku walupun hanya 1 markah . alhamdullilah , walaupun markah aku hanya atas garisan , aku mmpu buktikan yang aku pon nak juga berjaya .

tapi sekarang alhamdullilah awak dah tak layan saya macam dlu  .****** , mybe awak tak tau yang  ramai org sedang terkilan dengan sikap awak . awak jagn ingt yg hanya students sja yg boleh derhaka dekat cikgu , tapi cikgu pon boleh derhaka dekat students ... .. ... ..

farihan hamid. hang jgan putus asa okey . hang biarkan dia . jgn hang give up , hang kena buktikan yang hang mampu buad okeyhhh .. ! cayokk .. ! kita kan KEMBAR TERHEBAT !


p/s : YA ALLAH , kau kuadkan la hati adek aku . biarla dugaan yang kau berikan ni menjadikan dia seorang yang tabah , yang kuat semngat dan tak pernah mengenal erti putus asa..


terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: