letih kalau macam nie !



hey guys .

i hate CHEMISTRY ok .. full stop __
jgn tnya kenapa . ! aku benci sngt . bukan sebab cikgu yaa .. cikgu ok saja . ajaq pon paham la . 


cuma , aku rasa aku tak boleh la nak faham konsep CHEMISTRY tu . jlan kira yg berbelit-belit otak aku . OMG  . ! nak faham dia pnya formula tu sendiri pon payah .  oh please =_= . jgn la seksa aku macam nie . 

tadi konon nya nak cuba la buad sendiri tanpa pertolongan sesiapa , tapi hampeh ! pakai TEMBAK ja woi .. entah betoi , entah salah . tensyen ba'ang ! apa yang dia nak pon tak tau . sat-sat voltage increase , sat - sat decrease ..  natang pa tu ?  tadi masa kat skolah cikgu eplain paham pulak , balek mai rumah , blank teroih ! 

masyaallah .. mau nya tak , kat sekolah cikgu msok kan jugak ion dia apa macam magnesium ka , copper ka . ni tak  , yg soalan ni pulak masok kan huruf saja ... P la , Q la , W la . . natang pa tu ? habaq mai sat ... chek confius nie .. lekaih-lekaih !!

p/s : chek makin gila kalu teroih buad CHEMISRY , so chek rehat dlu noh :)

terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

2 comments:

Terbang Bersamaku said...

sabar ye..
apa2 pun teruskan usaha ye n jgan putus asa..
study rajin2..
InsyaAllah awk pasti berjaya...

mrsfarman said...

insyaallah . thanks yaa ats nasihat tu :)