kawan ?



assalamualaikum semua .

ha . ari ni aku nak sentuh sikit pasal kawan ok . maksud kawan bagi aku adalah seseorang yang tak da apa-apa kaitan dengan kita . diaorng nie adalah salah satu tempat untuk kita luahkan perasaan kita .

tapi kan aku hairan sangat . kenapa ada kawan yang sanggop makan kawan dari belakang ya ? ish . hairan betol la . sanggop betol noh . ! depan kawan pijak semut pon tak mati . tapi bila dekat belakang kutuk org macam apa lagi . tak tau malu sungguh . adoyai . . ! aku pon kutuk jugak tap tak la sampai nak pecah belahkan geng kawan aku sendiri .


weyh . sedaq la , kalau org semua boikot hang . dengan sapa hang nak kawan . ish-ish . sedaq-sedaq sikit . jangan nak tabur fitnah macam-macam kat org lain . cermin dulu diri hang tu ok .

sengih nampak gigi tuh !

kami bertiga :)

my besfren masa form 3 :) sayang dia

kawan riang-riang tyme dalam kelas .

mereng-mereng 

besfren masa sekarang . tyme ad add math n math msty kna dok sebelah dia . klau tak . tak paham lnsung :)

budak bomba :)


sahabat handai

senyum :)


disimpulkan : sahabat adlah segala-galanya . so , hargai lah persahabatan korang yaa .


terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: