tahniah Farihah !

assalamualaikum .

hari ni aku just nak kongsi kan sikit result yang aku dapat ok . ! teramat membanggakan aku doe . haha
cuba lihat ok ...!


  • REKA CIPTA :                83 (A-)
  • PENDIDIKAN ISLAM : 72 (A-)
  • BAHASA MELAYU :      68 (B+)
  • MATHEMATIC :             59 (C+)
  • BAHASA INGGERIS :    57 (C+)
  • SEJARAH :                      37 ( F )
  • CHEMISTRY :                 31 ( F )
  • PHYSIC :                         28 ( F )
  • BIOLOGY :                     22 ( F )
  • ADD MATH :                  14  ( F )

tahniah atas kejayaan yang sangat membanggakan .

ish-ish . sangat terok doe . malu siot . ada ka aku p amik 5G ? adoyai . A semua aku p lempaq kat org . bengong betoi  ! takpa-takpa , kali ni aku bagi peluang kat depa nak amik A . tp lagi sekali exam , jgn harap . haha ( tu pon kau bleh la )

disimpulkan : padan muka hang farihah !
terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: