saya masih sayang AA ♥

hey guys ..




semalam memang aku lansung tak lena nak tidur . sambil-sambil tu sempat jugalah aku melalak-lalak dengan my sis . macam - mcam lagu la kitaorng nyanyi . contohnya , lagu rindu separuh mati , lagu luahan hati and bnyak lagi lah . masa tu jugak lah macam-macam perasaan yang timbul . sedih ada ,  rindu ada ... .. .. and sayang pun ada . 


sekarang baru aku sedar yang aku masih sayang kan dia . betul cakap my sis . mesej , call and jumpa tak sama . masa mesej perasaan sayang jarang nak timbul . call pulak , hurrmm .. sama jugak tapi bila kita jumpa dia . perasaan tu akan berubah . masa tu baru kita sedar yang kita masih sayang dia . tapi semua dah terlambat . kalu lah dari dulu aku tak ego macam nie , semua nie takkan terjadi . . . 


aku sedar , selama nie memang aku layan dia macam sampah . ! aku terlalu ikutkan perasaan . sampaikan perasan dia aku lnsung tak hiraukan . tapi dia dah bnyak sangat bersabar . . . lepas dia balek sana , sekali lagi kami berjauhan . sebelum tu sempat mesej dia . aku sempat nasihatkan dia bnyak benda and aku sempat cakap yg aku sayang dia . 


semalam juga air mata aku tak benti nak keluar . sebabnya my sis sempat jugak nyanyikan lagu rindu separuh mati untuk bf dia . wow .! so sweet kan . masa tu air mata dah keluar mencurah-curah dah . mybe rindu kott .. 


satu lagi , kalu lah Aiman baca entry nie , satu ja aku nak hang tau yang aku break dengan hg bukan kerana MTD or bukan sebab hg jauh dari aku . tapi nie semua sebab ego aku sendiri . aku lnsng tak cuba percaya hg sedang kan aku tau yg hg sayang aku kan . tapi semua tu dah terlambatkan ? kita dah berpisah . mcm yg aku pernah cakap kat hg , klau kita menangis air mata darah sekalipun , semua nie takkan berulang dah kan ? aku ingt lagi , hg gelak kan bila aku cakap macam tu . hehe . tapi kita still boleh jd kawan ? betol ? 


p/s : i miss you AA ♥
terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: