i miss everything

dear diary . 



setiap sangat aku tak pernah sekali pun melupakan dia . aku cuma mahukan perhatian yang pernah dia beri dekat aku waktu dulu . aku sedar yang aku memang dah berubah . aku juga sedar yang dia pun dah makin jauh dari aku . mungkin ini takdir kan ? memang aku pernah menyayangi dia . tapi , entahlah . perasaan nie dah bercampur aduk buad masa sekarang . aku tak pasti sama ada aku masih menyayangi dia macam dulu ataupun tak . sejujurnya aku tak pernah bencikan dia . cumaa .. lepas dia jauh saja dari aku . aku rasakan yang kasih sayang dia dah makin berkurang . aku nak kan perhatian dia macam dulu . aku nak kan sangat . 

walaupun semua kenangan indah  nie dah lama berlalu tapi aku akan tetap ingat . biarlah setiap kenangan indah yang pernah terjalin dulu menjadi kenangan selama-lamanya dalam hati aku . aku sedar yang setiap waktu yang berlalu takkan boleh diputar kembali . biarlah ia menjadi satu pengajaran dalam hidup aku sendiri . 

aku memang rindukan dia . rindu yang teramat sangat . tapi .. hanya TUHAN saja yang tahu macam mna perasaan aku buad masa sekarang .

coretan nie mengenai perasaan aku . dekat sini sajalah aku mampu luahkan segala-galanya . i'm sorry ..

p/s : semoga segal-galanya akan pulih kembali :'(

terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: