sekali lagi dia buad aku saket jiwa !



 helluu ..

lama jugak tak update blog nie . rindu sngat . maklumlah , busy sngt study . sampai tak sempat nak update .

okeyh . first story tuk hari nie pasal exam . tadi paper chemistry.. OMG ! payah GILA !! nak pecah kepala hotak aku memikirkan jawapan apa yang nak dihentam . msa tak boleh nak jawab tu , macam nak angkat ja tangan and kata dekat cikgu yang saya dah tak nak buad ok ! kalau sya buad pon mesty salah . kalu salah mesty gagal . ha ! baek tak payah buad kan ? jimat sikit dakwat pen aku . hahah

tapi bila dipikirkan balek . rugi kod kalu tak buad . huhu . baek hentam ja kan .  kot-kot la dapat markah -__- so , aku pun hentam saja la ... hati nie dah menangis dah bila buad macam tu . rasa menyesal sngt tak belajar rajin-rajin kan . hurm ...

tapi benda dah jadi . yang aku harapkan next paper nie aku boleh buad . mybe nie dugaan untuk aku kan . kita tak tau apa yang TUHAN rancang kan . so , aku akan terus berusaha sampai aku berjaya  . semoga result aku bagi exam yang akan datang tak seteruk nie . AMIN __

p/s : aku percaya ketentuan TUHAN . mungkin kegagalan aku untuk kali nie , ada hikmah disebaliknya . lagipun , kegagalan tak semesinya untuk kita selamanya ......






terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: