kenangan ?

hey .

hari nie ada story yang nak dikongsikan . nak tau ape ?

okeyh . tadi dengan kerajinan aku , aku tolong la mak aku kemas bilik adik aku . bilik tu dulu , bekas bilik aku . so , macam-macam ada 

segala kertas peperiksaan , gambar , buku-buku pun ada . yang paling terkejut aku jumpa balek dengan diary aku . tapi tu pun tulis dua page je la . hehe . . bila dibaca balek , rasa macam lawak sangt . cinta monyet la katakan . geli pun ada jugak . tapi sedih pun ada la . teringat balek kenangan-kenangan dulu . 

masa tengah baca diary tu , farihan datang kat aku . then dia bagi satu kertas . aku ingat kan kertas apa la . ruap-rupanya , gambar ex boy aku . ya ALLAH , masa tu rasa macam lawak sangat . gambar tu hudoh gila . teringat pulak dekat dia . hahah . (melawak ja)

semua tu dah tinggal kenangn . aku pun dah buang dah semua tu . buad apa kita nak kenang kan hal yg dah lepas kan . lebih baek kita pandang ja ke hadapan . hehe

benda yang dah jadi takkan boleh diputarkan balek.

p/s : kenangan demi kenangan akan sentiasa terpahat dalam hati aku .





terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: