jahat ka aku ?



hurm . jahat ka aku layan dia macam tu ? dia col , aku tak mau angkat . then dia antaq mcj kat FB aku tak reply . aku tak tau macam mna . buad masa ni , aku masih lagi kecik hati dengan dia . aku bukan tak sayang kat dia , cuma dia kna bagi aku masa untuk semua ni . . aku tau dia rindu kan aku ? hurm , macam tu jugak aku . tapi , buad masa skrng I'm not ready . aku nak bersendirian dulu .

aku buad semua ni cos aku tak mau hati aku makin saket , aku tak mau perasaan benci aku kat dia ada dalam hati aku . aku tak mau semua tu . la ni , biaq aku sorang-sorang .

sekarang dah la aku tengah serabut dengan exam . so , tolong jangan serabutkan aku lagi weyh . please . !

p/s : chemistry esok msty soalan gila kan ?
terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: