tenang kembali

alhamdullillah .

hurm . aku dah tak risau . aku tau yang dia baek-baek ja kat sana . huhu . semalam satu hari aku risaukan dia . sebab nya , dia tak hantar pon mesej kat aku . tapi tu malam la . siang tu smpat mesej tapi tiba-tiba dia tak balas . masa tu aku dah tak pikir panjang . mybe dia ada hal kot . tup..tup.. malam tu dia tak hantar pon meej kat aku . then bila aku mscol , dia tak off pon phone . tp apasal tak hantaq mesej . tak kan tak ddak kedit kot . selalunya bila dia tak dak kedit skali pon , dia mesty akan guna phone member dia tuk bagi tau aku . huhu . semalam sehari suntuk jugak la aku tak lalu makan . nak tido pon tak lena . haish . cyg . cyg . rupa-rupanya semalam kat sana ada kes . so , dia tak boleh mesej aku . tak pa la . aku paham sayang :) . yang penting aku tau yang dia tak papew kan .

disimpulkan : cyg . i love you :)
terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: