saya rindu semua nie

aku tak tau macam mna nak mulakan dulu.

ok-ok , meyh aku cita . aku ngan Aiman tak sure putus ka tak lagi . aku tak tau la . Mak and adek dia marah sebab aku tulis soalan yang bebunyi macam ni dalam blog (family awak penting kan) tu ja . aku tak terlintas pon nak mengaibkan sesiapa . aku cuma tulis tu sekadar suka-suka ja . mybe depa terasa . tapi aku tau ni salah aku kan . aku cuma harapkan yang depa maafkan aku . aku tak dak niat lnsung nak saketkan hati sapa-sapa .

wat masa la , aku buntu sanagt . aku nak sangt dia lupakan aku . aku tak mau sebab aku , mak dia kecewa dengan dia . aku sedaq , sepanjang hubungan ni , mak dia dah banyak kali kecik hati dengan dia disebabbkan aku . tapi aku tak tau kenapa la benda ni boleh jadi macam ni . untuk kali ni ,! untuk apa aku nak teruskan hubungan dengan dia . lagipon mak dia dah bagi warning dekat dia supaya jangan kawan dengan aku kalu perangai aku macam ni . entah la . buntu sangat ! tensyen weyh . aku cuma harapkan yang selepas aku putus dengan Aiman , mak dia takkan kecik hati dah dengan aku and adek dia tak kan cakap papew dah pasal aku .

cuma satu ja yang aku harapkan dari Aiman ." TOLONG JANGAN LUPAKAN AKU "

hurm . lepas nie tak dak sapa dah yang akan risaukan aku . Aiman , aku rindu saat kita bahagia dulu . :)

tyme nie sebelom cuti kan  . ingat tak ? masa ni Aina yang nak snagt snap gamba kita . masa tu Aiman  tengah sebok kacau owg kan . :(

nie second date kita dekat luar . masa ni 1.2.2010  . 10  ary sebelom anniversary kita . tyme masin-masing maliu cos lama tak jumpa kan . ? owg ingat sangat

tapi tyme ni la yang owg tak boleh lupakan . kita nmpak sweet kan ? owg tak tau la kenapa owg makin sayang dya lepas owg jumpa dia ary tu . I LOVE YOU SO MUCH!




terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: