fikiran saya serabut sangat !

esok ad lisan bm . so , malam ni aku bertungkus lumus siapkan presentation untuk esok . yg nak kena hafal , aku cuba hafalkan . tapi malam ni , fikiran aku serabut sangat . aku tak tau kenapa . mybe pasal hal yang hari tu kot . entah la , kadang-kadang aku rasa aku tak mampu nak hadapi semua ni , tapi disebabkan banyak org-org sekeliling aku banyak bagi sokongan . so , aku rasa aku mampu hadapi . dugaan demi dugaan . aku tak pasty , apa lagi dugaan aku lepas ni . malam ni aku tunggu dia hantar mesej or call aku . tapi aku kena trima hakikat untuk cuba lupakan dia buat masa ni . cos , aku tak nak 21 julai ni , aku makin saket hati . makin terasa . makin  marah dan makin benci . sory cyg . i have to say this ..


Ya Allah . aku mohon sangt yang kau berikan la aku petunjuk dalam masalah ni . kalu benar hubungan aku dengan dia tak panjang . KAU tabahkan hati aku  . aku tak mau disebbkan hal ni , aku hilang segala-gala nya . keluarga , pelajaran dan kerjaya aku . KAU bimbing la aku . untuk esok pula , kau lancarkan la , lisan bm aku supaya aku boleh melakukan yang terbaek untuk diri aku . amiinn....


disimpulkan : esok raptai sukan ! so , mintak-mintak la aku boleh hafal lagi lisan bm dan aku mampu buad yang TERBAEK yaa !
terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: