sekali lagi ditinggalkan


assalamualaikum semua .

kali nie perasaan aku sedih sangat . sebabnya Aiman dah balek ke MTD . hurm .kena tinggal lagi . sunyi sangat . aku rindu dia . walaupun aku sempat mesej and col dia , tapi aku tak dapat nak jumpa dia . sepanjang dia nak balek kat sana , aku mesty menangis . sedih ! sedih ! sedih !  aku menyesal sangat cos bagi dia pegi sana . aku nak dia selalu dekat denga aku . aku nak kami sama-sama belajaq macam dulu . tapi semua tu tinggal kenangan . kalu aku boleh ulang balek masa , aku dah ulang . aku nak dia dekat ja dengan aku . kenapa naseb aku macam ni ? aku jeles sangat bila aku tengok kapel-kapel yang lain dapat mesej , col , and jumpa balak depa selalu . aku jeles weyh ! jeles sangat-sangat !

semalam dia kata dia berat nak p cos aku asyik menangis saja . aku tau dia p sana tok masa depan dia . tapi tak pa la , aku redha sebab tu jalan hidup dia . aku cuma nak dia tau yang aku sayang sangt-sangat kat dia . walaupun aku dapat luangkan masa sat ja dengan dia , aku bersyukur sangat-sangat . setiap masa aku harapkan yang aku dapat jumpa dia . aku nak sangat . !

disimpulkan : cyg , pegi sna elok-elok . kalu ada peluang kita jumpa masa HAC ni . i really miss you


terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: