tak dak keja

ha . tu title tuk post kli nie . argh . -__- serius aku boring cti ni . dh tak pegi mna pon . dh tu nak wat homework ? lagi aku tak dak mood . homework semua aku dh lempaq tepi . maklumlah . baru lpas exam . fkiran kita mestilah dikosongkan sementara . haha . jaht gila . ish . tadi aku baru ingat nak cas bateri kamera . kononnya nak tangkap gmbaq lar bila boring-boring nie . tup..tup.. plug dia patah ! OMG . mampos aku . apa aku nak jawab ngan bapak aku ? dia msty bleter pnjang pnya kat aku . habis la ..

tadi dalam mengisi keboringn dalam diri aku (ayat keling). aku terus ke blog yang touching tu . konon nya nak baca la . tapi bila dgr ja lagu yang dia pasang , fuhhh..! xjadi siot . sedih sangat . asal nk baca ja , air mata dah mula nak betakung .dh tu kembang ja tulisan . haish . farihah . farihah . sensitif sangat . hang baru baca blog dia . tp hang dh nak nangis . cba kalu hang kt tempat dia . huh. aku tak dapat nak bayang . O_o  . maklumlah , sayang lar katakan .

sat-sat . ari ni aku rasa lain sangat aih . awat aku boleh karang panjang-panjang sanagt nie . ha . ni msti dah tekena badi blog kat FARIHAN HAMID . ish3 ! patot lar pon . tp papew pon , aku harap sangat yang aku boleh share macam-macam lagi kt blog ni .

disimpulkan : terima kasih farihan hamid kerana bejaya mengenalkan aku kepada blog :)
terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: