aku nak marah. patot ka?

assalamualaikum dan selamat malam . !

malam nie aku nk luahkan sikit perasaan aku . ceh ..! minggu ni dan minggu lepas , aku tunggu sangat dia col aku . hurm . dia yang aku maksud kan tu adalah org yang aku sayang la . pandai-pandai la . huhu . aku rindu sangat kat dia . dia rindu tak kat aku ? aku tak sabaq sangat nk dia balek . cti nie aku  tak sure boleh kluar tak dengan dia . parents aku macam tak bagi ja . aku tak tau la cm na nak gtau dpa . sedih weyh kalau cti ni aku tak dapat jmpa dia . dah dekat 5 bulan dah aku tak jumpa dia . aku tak dapat nak tengok dia depan mata aku . suara dia tak pa la . aku boleh col dia . tp aku nak sangat tengok dia . rindu gila . dlu dia chubby . tp sekarang mybe __ . aku pon tak tau . tak boleh nak imagine pa yang jadi . haha .

sekarang ni dia tak col aku pon . patot tak aku rasa marah ? aku memang sakit hati sangat . aku rasa macam dia dh tak ingat dah kt aku .  oh no ! yaka ? betol ka? aku harap tak .! serius aku sayang dia . tak kan dia sanggup kan nak wat yang bukan-bukan kat aku . farihah .! pikir positif . ! ok lar . setakat ni ja . mak ayah aku dah bising . esok plak lar aku story .

disimpulkan : i really miss you cyg . please . col lar sat . rindu sangat ! TERSANGAT 
terima kasih daun keladi :D sudah baca , follow lah sekali .

No comments: